2008. június 24., kedd

Macik

Hm...egyszer már volt részem abban, hogy átszerkesztette magát a blog..ma, amikor megnyitottam, az egész oldal macis volt, a szöveg olvashatatlan..azon gondolkodom, valaki kitudakolta a jelszavamat és viccelődik, vagy épp a szülinapomra akar így meglepetést szerezni- bár akkor is elég hülye ötletnek tartom..
Aranyosak voltak a macik, meg minden, de át kellett szerkesztenem az egész sablont, mert a régit nem tudom visszaállítani..
Szóval, ha lehet, és közölnivalója van valakinek velem, inkább szavakkal tegye meg, hagyja békén a blogot..köszönöm!

7 megjegyzés:

panka írta...

Ez tényleg durva, egész félelmetes, ki férhet hozzá így a blogodhoz???
De nézzük a jó oldalt, így ugyanolyan lett a sablonod, mint az én blogomnak. ;-)))

malyvacsiga írta...

Most van a szülinapod? Akkor gratulálok, és remélem, a többi meglepi kellemesebb lesz! :-)

(Irtam a kisruhákról, igaz?)

Noémi írta...

Köszönöm..most állított be egy magyar barátunk egy csokor virággal, ez jobb volt :-)
Nem jött át a levél...

Panka, nekem is tetszik a sablon, de a régit nagyon szerettem..és az most macis..és nem tudom leszedni..és nem is értem a miértet..

Melinda írta...

hol vannak a macik??????????

Noémi írta...

Hála Istennek, eltűntek..

Névtelen írta...

Biztos vagy benne, hogy macik voltak?
Nem akarsz rola beszelgetni valakivel?

Noémi írta...

:)))
Igazából gondoltam rá..hogy beszélgetnék róla valakivel..például a blogger számítógépes gurujával..