2008. június 9., hétfő

Játék :)

"Sokan vagyunk kevesen"- mondja az Európa Kiadós bácsi.
Én is jelentkeztem a blogos játékra!!!

Lényege (ha jól értettem:))):
1. bárki játszhat, akinek blogja van
2.az első három (leggyorsabb, legügyesebb? )kommentező saját kezecskémmel készített ajándékot kap
3.ezt az ajándékot egy éven belül fogom elküldeni neki, hogy mikor, az titok (remélem, épp akkor, amikor vacak napja van-és felvidítom)
4.cserébe viszont "előre fizet", azaz neki is ki kell tennie a blogjára ezt a felhívást, hogy további három jelentkezőt boldogítson ajándékaival

Ha jól értem:
1.én csak egy ajándékot fogok kapni- Tollpihétől-
2.postán fogom elküldeni valakiknek az ajándékát
3.csak az jelentkezhet, akinek van blogja (de ezt írtam is:)

Ha jól gondolom:
Ez egy klassz játék!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kitettem a másik blogra is, de ez nem 3x2 kommentezőt jelent..asszem..

Alább egy új bejegyzés:

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

én lestoppolok ezennel egy ajit :) azt hiszem nem fogok rosszul járni, ismerve a kézügyességed :) remélem ez nem csalás, mármint, hogy visszakunkorodik a labda..

pihe

Noémi írta...

:) nem tudom, mi a szabály, őszintén szólva..tehát hogy több helyre is jelentkezhetsz ajándékért, vagy csak egyre. De szívesen ;)

cucka írta...

Egy ideje be-belesek Hozzátok, Pihütől találtam ide. De nem jelentkezem az ajcsiért, mert az olyan furin venné ki magát... :)
Szóval csak ámulok-bámulok, nagyon tetszenek a gondolataid, a lelked harmóniái! :)

Noémi írta...

Cucka, nyugodtan jelentkezhetsz- persze csak ha akarsz! :)

cucka írta...

Akkor pofátlanul jelentkezem! :)

Noémi írta...

:) Oké, határidő 2009.június 10! :))

panka írta...

Kedves Noémi,
én is zugolvasód vagyok, néhány napja találtam ide hozzátok mályvacsiga blogjáról, de máris nagyon sokat kaptam innen, tőletek.Élménymorzsákat, ötleteket, lendületet...
Épp ezért is gondoltam, hogy ciki lenne most így ismeretlenül még plussz ajándékért jelentkezni...de mivel úgy látom reggel óta nem jelentkezett senki más, mégis beneveznék nálad, ha lehet. :-)
"Cserébe" fel tudom ajánlani ugyanezt a lehetőséget neked, mivel én már tegnap megkaptam valakitől ezt a játékot, én is meghirdettem a blogomon, és egyelőre nálam is csak 2 jelentkező van. Szóval ha gondolod... :-)

Noémi írta...

Szia Panka, köszi, hogy bejelentkeztél..akkor hajrá! 2009.június 11. a határidő..:-))
..és örülök, hogy tetszik a blog:)